vineri, 5 februarie 2010

Scopul "Viata are Sens"

Stiti cati oameni sunt a caror viata depinde de cateva sute de dolari?Si aici nu e vorba de o paine,poate fi vorba de un tratament medical,sau de o operatie care poate salva o viata.De foarte mult timp ma gandesc la cea mai eficienta metoda de a aduna bani,pentru a-i dona catre organizatiile care se ocupa de unele cazuri speciale.Si am ajuns la concluzia ca,se pot face lucruri foarte mari,daca punem efort comun,un efort care de fapt nici nu se poate numi efort.Contul meu de reclame Google (AdSense) l-am transformat intr-un act de caritate,adica toti baniii ce vor intra din reclame,ii voi dona in scopuri umanitare.Si cu ajutorul unor mici trucuri,am reusit sa permit fiecarui blogger care doreste sa faca un lucru bun,fara a da bani din buzunarul lui,sa participe la actiune.Am sa permit sa afiseze oricine reclamele acetsei actiuni caritabile in blogul lui,astfel fiind posibil sa adunam o suma mare intr-un interval scurt de timp.In momentul in care s-au adunat 100 de dolari,Google va trimite banii la adresa mea,iar eu ii voi transfera in contul Inimacopiilor.ro (deocamdata am ales aceasta organizatie,dar pe parcurs vor fi mai multe,de indata ce se va raspandi actiunea,si se vor aduna mai multi bani).In cateva zile voi afisa mai jos mai multe formate de reclame,pentru a se potrivi in fiecare blog,fie el in sidebar,deasupra sau partea de jos a postarilor.V-as ruga sa reveniti in cateva zile,pentru a adauga reclamele si in blogul vostru,si a fi in sprijinul acestei actiuni.Instalarea va fi foarte simpla,doar prin copierea unui simplu cod.

In fiecare saptamana voi face un raport in privinta banilor acumulati,prin intermediul unui print-screen de pe pagina cu raportul adsense,astfel si voi veti avea informatii despre cati bani s-au adunat.

Pentru inceput, va pun la dispozitie un banner mare,de 730 x 90 pixeli,care se potriveste deasupra articolelor din blogul vostru.Pe parcurs,vor fi peste 6 tipuri si formate de bannere,care se vor potrivi in orice loc din paginile tale.Sper sa avem parte de cat mai multi oameni cu suflet,care sa se alature initiativei.Multa bafta!

Pentru a sprijini Viata Are Sens , adauga bannerul in blogul tau,copiind codul de mai jos in blogul tau (selecteaza "Aspect"-->"Adaugati un obiect gadget" -->"Html/JavaScript"):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu